piątek, 1 maja 2015

Ulubieńcy kwietnia :)

Hej ♥
Dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami kwietnia ☺
W ulubieńcach będzie się znajdować ok.8 kategorii w zależności od tego czy w każdym miesiącu będziemy mieli wam coś do pokazania ♥
Kategorie będą następujące :
1.Ubrania
2.Jedzenie i napoje
3.aplikacja
4.film
5.serial
6.piosenka
7.gadżet
8.kosmetyk
W dzisiejszych ulubieńcach mam dla was 7 kategorii ♥ ZAPRASZAM

1.ubrania
1. Cropp 2. New yorker 3. Cropp  4.H&M  5.Sinsay  6.Centrum Chińskie

2 .gadżet 

                                                                 Okulary-Biedronka

  tangle teezer -Rossmann

3.Aplikacja


                                         w tym miesiącu Snapchat był moim uzależnieniem



            Cymera to według mnie najlepsza aplikacja na telefon/tablet itp do obrabiania zdjęć. Ma                      bardzo wiele filtrów , możliwość robienia kolaży , dodawania tekstów i wiele innych.

4.Kosmetyk
 
W tym miesiącu mam tylko jeden kosmetyk i jest to balsam do ust Eos. Używałam go nałogowo w tym miesiącu ,ponieważ miałam bardzo przesuszone usta a on sprawdził się idealnie.

5.Film
Ulubionym filmem tego miesiąca są szybcy i wściekli 7  na, którym byłyśmy z Karoliną w kinie. Bardzo nam się spodobał.
     


6.Serial
Moim ulubionym serialem są standardowo Słodkie Kłamstewka. Jest to najlepszy serial jaki istnieje. Zachęcam wszystkich do pooglądania.


7.Piosenka


Zapraszam do podzielenia się waszymi ulubieńcami w komentarzach :)

58 komentarzy:

  1. Bardzo lubię jajeczka EOS, a na wisonę/lato zawszę stosuję żółte, bo jest z filtrem :)
    Pozdrawiam, www.aneferu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne okulary ! Lubię takie modele :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Taylor Swift zawsze na propsie, klimat teledysku miażdży! To mówisz, że siódemka Szybkich i Wściekłych warta uwagi? Mi to się jakoś za bardzo kojarzy z tasiemcem mimo wszystko...

    Pozdrawiam z www.kulturaifetysze.blogspot.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moją ulubioną aplikacją jest też właśnie snapachat oraz instagram :D
    od daaawna szukam tangle teezer ale nie mogę go znależć :(
    ogólnie bardzo fajny post ;* 10/10

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnych ulubieńców sobie wybrałaś;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula w kratkę super <3
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi ulubieńcy! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetni ulubieńcy. Kocham snapa :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą piosenkę! :) Super ulubieńcy i świetny wybór kategorii!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Tangle Teezer i Eos to również i moi ulubieńcy, ale PLL jest niezastąpione:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Eos nigdy nie miałam :)
    rewanż obs i kom
    http://caroline369.blogspot.com/2015/05/a-typical-day.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli się zastanawiasz nad kupnem to też ciekawym zamiennikiem jest baby lips ale on bardziej natłuszcza a nie nawilża usta

      Usuń
  12. Świetni ulubieńcy! Uwielbiam tą piosenkę i eos'y! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam tą bluzę USA :)
    Także uwielbiam tangel teezer oraz eos ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. tez mam TT :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. szczotka TT jest najlepsza :)

    Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny blog. wpada w oko <3 Obserwuje :)
    http://weronika-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam snapchata! ^^
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha, jestem uzależniona od snapchata :D
    świetni ulubieńcy!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Szaleję za tangle teezer *.* +ta koszula! takie są moimi ulubieńcami od dawna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedyś non stop siedziałam na snapie, obecnie prawie nie wchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do snapa zachęciły mnie nagrania rożnych YouTube'row i nie tylko

      Usuń
  21. moja ulubiona aplikacja to też snap :)
    obserwuje, moge liczyc na rewanz ?
    klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetni ulubieńcy! Możesz napisać u mnie na blogu, czy tangle teezer jest jeszcze w rosmannie? :)

    Zapraszam!
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie ,do którego ja chodzę, wciąż jest ,ale tylko w czarnym kolorze. Na pewno jest w Hebe

      Usuń
  23. Świetne produkty! Też mogłabym je nazwać swoimi ulubieńcami!
    oliolkaoliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo spodobały mi się te okulary słoneczne :) Poluję na takie :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się czerwona koszula w kratę <3 ciekawy post! Uwielbiam takie. Również moją ulubioną aplikacją jest Snapchat :) świetny blog, zostanę tu na dłużej.

    nika855.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam TT, EOS i szybkich i wściekłych <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny post. Właśnie ostatnio poszukiwałam jakiegoś balsamu do ust, gdyż miałam taki sam problem jak ty. Teraz może kupię ten. Zachęciłaś mnie.

    Pozdrawiam
    kerai-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko mi pomógł. Duży efekt był już po ok.3 dniach

      Usuń