sobota, 1 sierpnia 2015

Ulubieńcy lipca

Hej! Wiem że nie było ulubieńców czerwca ,ale jakoś tamtego miesiąca nie miałam wam zbyt wiele do pokazania. Za to w ulubieńcach lipca mam wam bardzo dużo do pokazania. Postanowiłam ulubieńców robić co miesiąc ,ponieważ wydaje mi się ze ulubieńcy to temat lubiany i ciekawy :). Ja również uwielbiam czytać ulubieńców :)

1. Ubrania
1.Sinsay 2.Reserved 3.Hause 4.Hause 5.Sinsay 6. H&M (sh)


2. Gadżet (okulary, kosmetyczka)




3. Aplikacja
Ulubioną aplikacją jest cały czas snap! :D

4. Kosmetyk
1. Przyspieszacz do wysychania paznokci INGLOT 2. Mleczko do opalania BIKINI 
3. Dezodorant BIES 4. Suchy szampon BATISTE



5.Piosenka

Felix Jaehn- Ain't Nobody


Arianna Grande- On Last Time



Zedd- I Want You To Know



Natalia Nykiel- Bądź duży


6. Wydarzenie
Pierwszym wydarzeniem w tych ulubieńcach są Wakacje!
A drugim wydarzeniem są moje urodziny :)

Możecie również wchodzić na mojego instagrama: Aggelesblog oraz snapa: Agelsqx. 
Tam piszę wam kiedy są nowe posty itp.. Jeżeli post wam się podobał to komentujcie oraz obserwujcie tego bloga ♥ Do zobaczenia


12 komentarzy:

  1. www.kanasapa15.blogspot.com Zapraszam do siebie :)
    Snapchat to już uzależnienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten przyspieszacz do wysychania lakieru z Inglota, bardzo dobry jest :) Polecam Ci też z Bourjois, równie dobry.
    Powiedz mi tylko, czy ten wysuszacz udało Ci się kupić bez zestawu? Kiedyś próbowałam go kupić, ale ekspedientka powiedziała, że tylko w zestawie można :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kupiłam go bez zestawu :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ulubione wydarzenie: wakacje. Haha, racja. :D
    Świetni ulubieńcy!

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ;) Tak wgl to świetnie prowadzisz bloga. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń