środa, 20 stycznia 2016

Bornprettystory /PACZKA

Heejka wszystkim! Ostatnio przyszła do mnie paczka ze sklepu  BornPrettyStore .Kiedyś również z tą firmą współpracowałam, ale miałam wtedy znacznie mniejszą liczbę obserwacji i stwierdziłam ze zrezygnuje , jednak postanowiłam że do niej powrócę. Powiem wam, że jestem z niej bardzo zadowolona. Kosmetyki jakie zaraz wam pokaże są genialnej jakości. Paczka przyszła do mnie jakoś 2 tygodnie od zamówienia. Każdy może znaleźć coś dla siebie bo na prawdę jest tam bardzo dużo rzeczy oraz jest darmowa przesyłka. Chciałabym również wam powiedzieć o snapie na którym razem z sześcioma innymi dziewczynami kręcimy "snapowe filmiki" i pokazujemy wam jak spędzamy czas, odpowiadamy na pytania które nam zadajecie, robimy różne tagi, q&a. Poniżej macie screenshota na którym możecie przyłożyć telefon i zeskanować.






Pierwszą rzeczą jest zalotka z której jestem bardzo zadowolona. Zalotka świetnie podkręca rzęsy i na długo się utrzymuje. Nawet kiedy nie maluję rzęs tuszem, oko przy użyciu tej zalotki od razu wydaje się większe, a rzęsy dłuższe.


Jest to taki zestaw składający się z grzebyka, kredki do brwi, temperówki oraz jakiegoś ostrego patyczka. Nie wiem do czego ten patyczek służy ale ogólnie to cały zestaw jest ciekawy. Kredka z jednej strony ma kolor czarny a z drugiej brązowy.



Tusz jest bardzo delikatny przez to można go używać na co dzień oraz ma sylikonową szczoteczkę. Nie skleja rzęs i nie osypuje się w ciągu dnia. 


Jest to podróbka gumek, pewnie już wszystkim wam znana a mianowicie mówię o Invisibobble. Gumka nie wyrywa włosów ani ich nie plącze. Jak gumka za bardzo się rozciągnie i "zlatuje" z ręki to możemy wsadzić ją do gorącej wody i ona powróci do swojego rozmiaru :D. 
Myśle ze post wam się spodobał ♥


Na kod NIOT10 macie -10% na swój zakup :D

38 komentarzy:

  1. Świetny post,w mojej kosmetyczce zalotka to podstawa :) Również używam tych gumeczek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie także zalotka to podstawa. :)

    www.nemetriaaxirus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Także współpracuje z tą firmą, szkoda ze tak długoo się czeka, ale warto bo naprawdę rzeczy są duper. Zapraszam do mnie : marta-the-fashion-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna paczka, wszystkie rzeczy są ciekawe podoba mi się ta temperówka, ma słodki kształt ;) i ta gumka-super sprawa :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paczka,lubie te produkty;)
    zapraszam do sibie http://lorendezain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super rzeczy. zawsze myślałam, żeby kupić sobie zalotkę, ale jakoś nie umiem się przekonać...
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa paczka :) te gumki są naprawdę świetne :)
    zapraszam http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne rzeczy wybralas :) zalotka sie wydaje super

    http://shawtyqueen.blogspot.com/2016/01/jak-sie-nie-zanudzic-w-ferie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej mi przypadły do gustu zalotka oraz tusz :)
    Fajna recenzja, może kiedyś skorzystam z usług tej firmy :)
    Obserwuję :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo :D w sumie to z tych wszystkich to z nich byłam najbardziej zadowolona :)

      Usuń
  10. Super że powróciłaś do współpracy, a poza tym to dzięki serdeczne bo chyba wszędzie szukalam takiego pierścionka :)
    http://ellle-ellle.blogspot.com/2016/01/postanowienia.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Super że powróciłaś do współpracy, a poza tym to dzięki serdeczne bo chyba wszędzie szukalam takiego pierścionka :)
    http://ellle-ellle.blogspot.com/2016/01/postanowienia.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę fajnie że postanowiłas powrócić do współpracy! Fajne rzeczy ;*

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno sprawdzę tą firmę :)
    Zapraszam do siebie http://alleynaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe zamówienie :) Hmmm .. może i sobie coś kupię z tych rzeczy , w każdym bądź razie zobaczymy :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Też z nimi współpracuję,ale dostaję rzeczy do paznokci:)
    Mam prośbę poklikasz w linki w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/wishlist-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do paznokci też widziałam i są fajne rzeczy :)

      Usuń
  16. Wybrałaś fajne rzeczy :) Mi by się przydała kredka do brwi i też sobie właśnie będę zamawiać tyle, że przez dresslink :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. wspołpracowałam z nimi 2 razy i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na zalotkę czaję się nie wiem ile czasu, ale dalej nie jestem do niej przekonana. Boje się że znając moje możliwości oko sobie wydłubie ;p
    http://www.swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń