wtorek, 12 maja 2015

Project Denko

Witam was w kolejnym poście. Dziś będe oceniać produkty, które zakupiłam przez ostatnie miesiące i pisać czy są one godne polecenia. Zapraszam  ♥



Żel do mycia twarzy z YYES ROCHER. Ja mam produkt zawierający 15ml. Jest to mój ulubieniec. Na prawdę jest on godny polecenia. Odświeża twarz i skóra jest po tym gładsza :)  Tu macie link do tego produktu  Link



Krem do rąk z YYES ROCHER. Jestem średnio zadowolona z tego produktu a mianowicie ma on nieprzyjemny zapach. Oprócz zapachu produkt dobrze nawilża i ręce są po tym gładsze.Krem jest o zapachu kwiatów, ale jak komuś się takie zapachy podobają to zapraszam do kupowania! Link do produktu Link


Odżywka w spray'u z MATRIX'a.Pokazywałam wam ją już w pielęgnacji włosów :D Ma ona bardzo przyjemny zapach. Dobrze rozczesują się po tym włosy. Myślę, że znajdziecie go w każdym salonie fryzjerskim matrix 




Odżywka z ZIAJA. Jest to odżywka intensywna i regenerująca do włosów łamliwych. Na początku strasznie niszczyły mi się końcówki i się łamały. Kupiłam ten produkt i po jakimś czasie były duże efekty.Również nawilża je i wzmacnia. Ma bardzo ładny zapach ;)


Dezodorant z biedronki za ok. 5zł, Kupiłam go z ciekawości,ponieważ zawsze kupuje droższe dezodoranty ,a teraz postanowiłam spróbować tańszego. Dużo o nim słyszałam, jednak nie utrzymuje się on przez te 48godz, ale przez ok 24. A tak poza tym to jest on dobry i za taką cenę opłaca się go kupić ;)

To na tyle w dzisiejszym poście! Jeżeli wam się podobało, zapraszam do obserwowania oraz komentowania!
Jeżeli jeszcze nie zagłosowałeś na to, jakie posty mają być to zapraszam!!

16 komentarzy:

  1. Nie używałam żadnego z tych produktów :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm myślę, że zostanę z tobą na dłużej. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten dezodorant miałam chyba i powiem,że jakiejś tam rewelacji nie było ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tą odżywkę z Ziaji i jest genialna! :3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam jakiegoś kremu do rąk, i zastanawiam się nad tym właśnie :)
    Obserwuje

    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny design bloga, myślę, że zostanę na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam żadnych z tych produktów ,ale może któryś użyje .
    Zapraszam igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń