piątek, 15 maja 2015

Ulubieńcy Maja

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z Ulubieńcami Maja.Przepraszam że nie dodawałam tak długo postów ale byłam na 7-dniowej wycieczce do Dąbek

1.Ubrania




1.Cienki sweter 2. T-shirt 3.Spodenki z wysokim stanem

2.Jedzenie i napoje





1.Lód kaktus 2.kuleczki czekoladowe z orzechami 3.Herbata 4. Czekolada :)





3.Aplikacja
W tym miesiącu bardzo często wchodziłam na Instagrama


Moim ulubieńcem w tym miesiącu jest również aplikacja No Crop. Jest to moja ulubiona aplikacja jaką posiadam w swoim telefonie. Ma ona dużo efektów i można do zdjęć dodawać paski białe oraz kolorowe.


4. Piosenka






Piosenka 2



5. Gadżet
Są to dwie kokardko-gumki do włosów. Obie są z Primark'a

6.Kosmetyk


Podzielcie się waszymi ulubieńcami w komentarzu ☺



6 komentarzy:

  1. Obserwuje licze na rewanż:)

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mm , same pysznosci tu widze ;d

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo "fajni" ulubieńcy :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w tym poście? To dla mnie bardzo ważne :]

    OdpowiedzUsuń